Wegens omstandigheden is ons kantoor tijdelijk gevestigd aan de Laan van Meerdervoort 438 (Locatie)

Ondanks het coronavirus kunnen afspraken, zoals bezichtigingen, met aangepaste maatregelen conform de adviezen van het RIVM doorgang vinden.   Meer informatie

Onderhoud en reparaties

Is er sprake van een storing of wilt u een reparatieverzoek indienen, dan vernemen wij dit graag zo snel mogelijk van u.

Storingen en reparatieverzoeken

Niet-spoedeisende zaken kunnen per e-mail of via onderstaand formulier worden gemeld. Geef duidelijk aan wat de klacht is, plaats en aard van de storing en/of reparatie. Vergeet niet uw telefoonnummer te vermelden zodat wij of de betrokken aannemer u kunnen bereiken. Indien u liever uw klacht telefonisch wilt melden, kan dit op werkdagen tussen 10.00  en 15.00 uur op telefoonnummer 070 – 217 1010.

Spoed:
Uitsluitend voor zeer spoedeisende klachten zijn we 24/7 bereikbaar. Onder spoedeisende zaken verstaan wij:

  • Geen (warm) water (in het weekend)

  • Uitvallen CV (in de winter)

  • Ernstige lekkages, waar aanzienlijke schade uit voortvloeit

  • Storingen aan lift (geen trap aanwezig)

Is één van bovengenoemde bij u het geval, neem dan tijdens kantooruren telefonisch contact met ons op 070 – 217 1010, bij geen gehoor 070 – 365 0665.

’s-Avonds of in het weekend kunt u telefonisch contact met ons opnemen op telefoonnummer 070 – 217 1010 u kunt dan kiezen voor optie 1 (spoedgevallen).

Woningonderhoud

Het is belangrijk dat uw woning goed wordt onderhouden, dit verhoogt ook het woongenot. Groot onderhoud is voor rekening van de verhuurder en kunt u bij ons melden. Klein onderhoud is in de meeste gevallen voor rekening van u als huurder.

Wie doet wat
In het Besluit Kleine Herstellingen vindt u een overzicht van wie verantwoordelijk is voor welk onderhoud. Controleer ook uw huurcontract, op sommige punten kan dit afwijken.

CV-Ketel
Heeft u een storing aan uw CV-ketel; vaak kunt u dit zelf oplossen door het bijvullen van uw CV-ketel en het ontluchten van de radiatoren. Beide handelingen zijn voor rekening van de huurder.

→ Bijvullen
Heeft u geen warm water of geeft uw (vloer)verwarming onvoldoende warmte af? Waarschijnlijk is dan de waterdruk in uw CV-ketel te laag. Dit kunt u gemakkelijk zien op de (mano)meter van uw CV-ketel. Indien uw watermeter goed is staat de meter in het groene gedeelte, dit is meestal tussen de 1 en 2 bar. Indien de meter in het rode gedeelte staat (minder dan 1 bar) dient u uw CV-ketel bij te vullen. Klik hier om te zien hoe dat moet.

→Radiatoren ontluchten

Heeft u uw CV-ketel bijgevuld of was dit niet nodig maar uw verwarming wordt nog steeds niet warm? Tikt of borrelt het in uw verwarming of CV-leidingen? Dan zit er mogelijk lucht in uw CV-installatie. Dit kunt u oplossen door uw radiatoren te ontluchten. Klik hier om te zien hoe dat moet.

→Bijvullen & storing niet verholpen?
Kunt u de storing niet zelf oplossen, neem dan contact met ons op. Wij zullen dan een monteur sturen. Houd er wel rekening mee dan wanneer deze uw CV-installatie moet bijvullen en/of ontluchten deze kosten aan u zullen worden doorberekend.

Woningverandering

Indien u iets aan uw woning wilt veranderen, dient u uw verzoek per e-mail bij ons in te dienen.

Meld een storing

Vul onderstaand formulier in en wij nemen z.s.m. contact met u op.

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.